Известие

Collapse
No announcement yet.

Нещо недоволен.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Connor
    От колко на колко кончета ти я направиха?
    От 140 на не знам колко - не съм я мерил. Но казват, че качва около 35 - 40 коня, т.е. 175 - 180.
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Блог за работа и кариера

    sigpic

    Comment


    • #32
      Да възродим малко темата!
      От смяната на турбината с нова(около 1 година),забелязвам,че колата не върви както преди.Няколко пъти ми се отдаваше възможност да я настъпвам,но едвам 190км/ч с много мъки.Усещам я,че над 3000 оборота нещо става мудна(на висока предавка по-се усеща) и реших да отида на диагностика.
      Излезна че няма зададена стойност Target overboost press(не съм много сигурен дали е Target или Mass,но по-запознатите ще го разчетат),а ето и снимката.
      http://clubalfaromeo.com/forum/attac...0&d=1326008213
      До колкото разбрах от ляво е зададената стойност,а от дясно реалната която е в момента.Ако е така зададената при мен е 0 mbar! Не знам при вас как е но като я настъпя на свободна оборотомера показва около 5000об. но не повече.При диагностиката откачвахме дебитомера за да проверим дали работи но всичко си е ОК.При откачен моментните стойности се покачват от зададените,и след закачане стойностите се изравняват,също така и датчика на колекторите(МАП или МАФ се казва),при откачване също изписа грешка,и диагностика ми вика ,че работи и той!
      Та всичко това ме накара да мисля,че още при смяната на турбото от Реал Турбо нещо са бърникали,защото капака където се закача за диагностика беше отворен и ме навежда на мисълта,че може нещо да са направили да "щадят" турбото.

      Колата е 166 JTD 136k.c, а катализатора е пробит,че беше се затлачил от маслото от издалата фира турбина.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
        Да възродим малко темата!
        От смяната на турбината с нова(около 1 година),забелязвам,че колата не върви както преди.Няколко пъти ми се отдаваше възможност да я настъпвам,но едвам 190км/ч с много мъки.Усещам я,че над 3000 оборота нещо става мудна(на висока предавка по-се усеща) и реших да отида на диагностика.
        Излезна че няма зададена стойност Target overboost press(не съм много сигурен дали е Target или Mass,но по-запознатите ще го разчетат),а ето и снимката.
        http://clubalfaromeo.com/forum/attac...0&d=1326008213
        До колкото разбрах от ляво е зададената стойност,а от дясно реалната която е в момента.Ако е така зададената при мен е 0 mbar! Не знам при вас как е но като я настъпя на свободна оборотомера показва около 5000об. но не повече.При диагностиката откачвахме дебитомера за да проверим дали работи но всичко си е ОК.При откачен моментните стойности се покачват от зададените,и след закачане стойностите се изравняват,също така и датчика на колекторите(МАП или МАФ се казва),при откачване също изписа грешка,и диагностика ми вика ,че работи и той!
        Та всичко това ме накара да мисля,че още при смяната на турбото от Реал Турбо нещо са бърникали,защото капака където се закача за диагностика беше отворен и ме навежда на мисълта,че може нещо да са направили да "щадят" турбото.

        Колата е 166 JTD 136k.c, а катализатора е пробит,че беше се затлачил от маслото от издалата фира турбина.
        Директно в прав текст ти казвам! От Реал турбо като си вземеш рециклирана или нова турбина и връткат болчето което регулира геометрията, врътни го 2 оборота и колата ще стане както преди че и по добре
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #34
          Но защо стойността е 0 там,дали не са пипали нещо те по софтуера!

          Comment


          • #35
            Тествай и със на Янислав Карагьозов програмката FiatECUScan. Малко ме съмнява Бош диганостика да не ги хваща стойностите но все пак...
            безплатни обяви
            Моята 166

            Comment


            • #36
              И да са бърникали твоето турбо е с механично управление. Налягането му не може да се променя софтуерно. Най-добре е да измериш какъв буст прави и ако не стига 1.0 холд да се регулира гейта. Това е.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                Директно в прав текст ти казвам! От Реал турбо като си вземеш рециклирана или нова турбина и връткат болчето което регулира геометрията, врътни го 2 оборота и колата ще стане както преди че и по добре
                Мисля да направя направо този номер,значи трябва да развия 2 пълни оборота или!?

                Comment


                • #38
                  А според мен проблема изобщо не идва от буста
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    А според мен проблема изобщо не идва от буста
                    Я ЕГР,я дебитомерче
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      А според мен проблема изобщо не идва от буста
                      Еми дай някаква идея,тук в Пловдив толкова са ни и майсторите,Аз ако знам къде да търся проблема, сам щях да се справя!
                      А това Буста налягането което прави турбината ли е?Ако е това ония майстор вика ,че е идеално.
                      Last edited by popaay; d.m.y г., 18:34.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                        Еми дай някаква идея,тук в Пловдив толкова са ни и майсторите,Аз ако знам къде да търся проблема, сам щях да се справя!
                        Ако можех еднозначно да ти реша проблема във форума досега да съм го направил Проблема може да идва от загуба на бууст през ЕГР-а или недостатъчно постъпваща нафта Причини бол трябва да се гледа внимателно преди да се предприемат драстични мерки (разбирай плащания)
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #42
                          Този ЕГР кво го чакаш още че не си го затапил От него файдата ти не я усещаш а му усещаш само проблемите Тури му ламарината та да си сигурен че не е от него та да търсиш проблеми на по малко места
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • #43
                            ЕГР е наред на 100%,а налягането на горивото е ОК според диагностиката.Май ще си я карам така,струва ми се малко скопена ама карай.

                            Comment


                            • #44
                              Идеята ми е че от ЕГР клапана полза нямаш а може да имаш само проблеми В момента може да е изправен но рано или късно и той си дава фирата А за тромавостта на колата да не би да са барали откъм ангренаж че моята беше със разместено зацепване на валовете и също беше доста мудна А ако не са нагласили клапана за управление на турбината проблема ще е по трудно решим но не невъзможен
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                                Идеята ми е че от ЕГР клапана полза нямаш а може да имаш само проблеми В момента може да е изправен но рано или късно и той си дава фирата А за тромавостта на колата да не би да са барали откъм ангренаж че моята беше със разместено зацепване на валовете и също беше доста мудна А ако не са нагласили клапана за управление на турбината проблема ще е по трудно решим но не невъзможен
                                Зацепването е проверено поне два пъти в различни сервизи!А за клапана мисля,че от Реал турбо би трябвало да са си свършили работата,като хората.А колата е така от поставянето на турбото от същите,не че не върви,ама не е както преди,а и разхода е малко от горе близо литър!

                                Comment

                                Working...
                                X